Koronavirus není čas strachu ani depresí

23.04.2020

V současné době jsem v Česku a nevím, kdy se budu moct vrátit do Francie. Nečtu noviny, nedívám se na televizi a pokud někde něco slyším, tak to ignoruji, mám na celou hysterii ohledně koronaviru svůj názor a proto se nehodlám duchovně zanášet. Spíš jsem využila tuto dobu k větší kontemplaci a vrhla se na co, to bylo zapotřebí udělat a odkládala jsem to. Zrevidovala a přesázela jsem do jiné grafické podoby Prameny aromaterapie, píši semtam nějaké články, i když jich není moc, dává mi to čas a prostor k tomu, abych se věnovala konečně druhému dílu e-booku. 

Spočítala jsem profily éteráků z prvního dílu a je jich více než 90, v druhém bude dalších 60.  Tento prostor mě stále více ujišťuje v tom, že bych chtěla dál šířit svoje vědomosti. Že ty snahy nejsou marné a lidi třeba začnou více vnímat to, že esenciální oleje nejsou jenom vůně, ale že mají také svá specifika, které je dobré vědět a dodržovat. Doufám, že takových bude čím dál víc. Aromaterapie je skvělá, pokud se snažíte jí porozumět a žít s ní v symbióze a nevnímáte ji jako všespásnou. Ale dokáže toho opravdu mnoho, když víte, jak se s ní kamarádit.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky