Kdo může za moji aromaterapeutickou cestu

08.07.2020

Když jsem se začala zaobírat aromaterapií, byla jsem na kurzu zde v Česku, kde jsem se prakticky nic nedozvěděla. Vlastně jsem získala pocit, že "aromaterapie", jaká se prezentuje ve velkém zastoupení v ČR, pro mě prostě není. Ke klinické aromaterapii mě přivedla Lída Kotalíková, která mi trpělivě vysvětlovala, proč prostě ve svých článcích nemohu psát jenom "levandule" nebo "eukalyptus" a musím dodržovat striktně rozdělení na chemotypy. Od ní jsem se naučila to, že pokud se chcete věnovat aromaterapii bez ezo přívěšků, musíte si jít svojí vlastní cestou, která není lehká. 

Upozorňovala mě na to,  půjdete po malých po krůčkách, budete si muset všechno hodně odmakat, že věci nepadají jenom tak z nebe. Ale i když to trvá a potřebujete hodně síly na to, abyste si své postoje ustáli, stojí to za čisté svědomí. Zatím jsem to Lídě neřekla, ale jsem jí opravdu hodně vděčná za to, že jsem se vydala jinou, ne tak v českém prostředí obvyklou aromaterapeutickou cestou. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky