Co mě naučil poslední rok a půl

26.05.2021
Když jsem začala s aromaterapií, byla jsem plná představ :D Některé byly reálné, jiné méně. Za ty skoro dva roky, co jsem se odhodlala k tomu, že si udělám certifikace na Tisserand Institute se mi věci úplně převrátily a vnímání světa je někde podstatně jinde. Přišla jsem na to, že nemusím nutně vyjít se všemi, respektive nemusím si pouštět to života ty, které tam mít nechci. A taky na to, že:


1, Nemusím řešit to, jestli si o mě někdo něco myslí a co to je.
2, Lidi, které ve svém životě mít mám, v něm mít budu. A že si nemusím hrát ani na éterickou ženu protože není v mé přirozené povaze řešit čakrové systémy druhých lidí a já sebe sama dávám do pořádku modlitbou.
3, Přitahuji takové lidi, jakým člověkem jsem já sama.
4, Nemůžu skákat z jedné věci na druhou, protože to není dobře a nemusím taky umět úplně všechno. Všude být a všemu rozumět.
5, Dokáži pomoct, ale určitě se nenechám zneužívat.
6, Nemusím mít všechny éterické oleje světa, ale je pro mě důležité vědět, jak s nimi zacházet.
7, Si stojím za tím, že i ten nejjemnější esenciální olej může pomoct i při nemoci, na které všude okolo doporučují silné bomby. A stát si za tím budu.
8, Nemá cenu bojovat proti MLM prodejcům, ale snažit se, i když hodně věcí člověk dělá zadarmo, o nějakou celkovou osvětu v aromaterapii.
9, Každého člověka oslovuje práce někoho jiného. I když je ta práce někdy hodně náročná, věnujete tomu hodiny, které vám nikdo nezaplatí, ale prostě se jí chcete věnovat.
10, Není problém, co by nevyřešil cedr s bergamotem.
11, Když někoho milujete, řekněte mu to.
12, Plány lidské nejsou automaticky plány Boží a vždycky jsme tam a v takové situaci, v jaké jsme zrovna potřební.
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky